تعویض لنت ترمز
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تعویض لنت ترمز
نوشته شده در چهار شنبه 28 شهريور 1397
بازدید : 108
نویسنده : admin

کاربوي: اپليکيشن خدمات خودرو در محل

 چرا کاربوي پرطرفدارترين اپليکيشن خدمات خودرو در محلاست؟

در هر کجا که هستيد و در هر زماني مي توانيد در خواست سرويس خودروي خود را در اپليکيشن جامع خدمات خودرو کاربوي ثبت کنيد. خدمات اپليکيشن کاربوي در حال حاضر شامل: تعويض روغن و فيلتر، تعويض لنت ترمز، تعويض باطري، پنچرگيري تيوبلس، کارواش در محل، صفرشويي و پليمر بدنه مي باشد که هر ماه خدمت جديدي به خدمات کاربوي اضافه مي شود.

 

 تخفيف هاي ويژه کاربوي چيست؟

خوشبختانه شما مي توانيد با نصب اين اپليکيشن براي گوشي هاي اندرويد از کافه بازار يا گوگل پلي و براي گوشي هاي اپل از سيب اپ به صورت خودکار در اولين سفارش خود 25% تخفيف ويژه دريافت کنيد. همچنين از طريق اپليکيشن و صفحه شبکه اجتماعي کاربوي از تخفيفات ماهانه اطلاع يابيد.

 چرا استفاده از کاربوي احساس خوبي به ما مي دهد؟

اپليکيشن کاربوي طيف متنوعي از محصولات براي همه خودروها را گردآوري کرده است که متناسب با مدل ماشين مي توان آن را با چند کليک ساده پيدا کرد و ضمانت 100% مي کند که تمامي محصولات آن اصلي است. شما با کاربوي وقت خود را در ترافيک هدر نمي دهيد، محيط زيست را با کاهش مصرف سوخت و استفاده از کارواش نانو حفظ مي کنيد، مديريت زمان خود را بهتر مي کنيد و از همه جذاب تر اينکه خدمات با کيفيت را با قيمت بسيار مناسب دريافت مي کنيد.

کاربوي ها بسيار محترمانه برخورد مي کنند، انعام نمي گيرند و دلسوز براي حال خوب ماشينتون هستند.

 

 

در حال حاضر خدمات تخصصي کاربوي چيست و چه خدماتي در ادامه اضافه مي شود؟

کارواش سبز (کارواش نانو): کارواش آنلاين کاربوي با استفاده از به روزترين تکنولوژي‌هاي نانو، خودروي شما را بدون استفاده از قطره‌اي آب، درخشان‌تر و زيباتر از هميشه خواهد کرد. با استفاده از کاربوي ديگر در صف کارواش معطل نشده و انعام پرداخت نمي‌کنيد و مهم‌تر از همه، بدنه خودروي شما از آسيب‌هاي ناشي از کارواش‌هاي سنتي و اتوماتيک (کارواش آب) در امان خواهد بود.

 تعويض روغن: کاربوي انواع روغن موتورهاي داخلي و خارجي باکيفيت و توصيه شده توسط سازنده خودرو را ارائه مي‌کند. جالب است بدانيد که براي ارائه سرويس تعويض روغن در محل، کاربوي از کاور و ابزاري استفاده مي‌کند که حتي يک قطره روغن، بر روي بدنه وکف محيط ريخته نشود!

 تعويض لنت ترمز: کاربوي طيف متنوعي از لنت ترمزهاي اصلي (Genuine Parts) و همچنين برندهاي مطرح بازار را ارائه مي‌کند. اگر تجربه تعويض لنت را در تعميرگاه داشته باشيد پس حتما با چالش پيدا کردن لنت ترمز اصلي مواجه شده ايد. در اپليکيشن کاربوي لنت ترمز با برندهاي اصلي متناسب با خودروي شما ارئه مي شود و ميتوانيد ارائه سرويس تعويض لنت ترمز در محل را با چند کليک ساده درخواست نماييد.

 تعويض باتري: کاربوي طيف متنوعي از برندهاي باطري مطرح بازار را همراه با ضمانت ارائه مي‌کند، همچنين در صورت تمايل باطري قديمي شما را با قيمت مناسب از شما خريداري مي‌کند تا با قيمت مناسب‌تر اقدام به تهيه باتري نماييد. حرکت دادن ماشيني که باتري خالي کرده است براي همه سخت است و نياز به باتري به باتري کردن است، اما کاربوي کار رو راحت کرده است، با درخواست تعويض باتري در محل، باتري مورد نظر را انتخاب مي کنيد و کاربوي در زمان مورد نظر شما براي تعويض باتري شما اقدام مي کند.

 پنچرگيري تيوبلس: ديگر لازم نيست در زمان پنچري ماشين دست ها و لباس هاي مرتب خود را کثيف کنيد. مطمئنا خانم ها در زمان پنچري بيشتر از آقايان دچار مشکل مي شوند. اپليکيشن کاربوي کار رو بسيار راحت کرده، کاربوي پنچرگيري لاستيک هاي تيوبلس به همراه تنظيم باد را در زمان و مکان دلخواه انجام مي‌دهد.

 سرويس لوکس: شامل خدمت صفرشويي و پليمر بدنه مي باشد.در پليمر بدنه با ايجاد يک لايه پليمري روي بدنه ماشين موارد محافظتي از جمله: محافظت در برابر اشعه UV خورشيد و کدر شدن رنگ ماشين، محافظت در برابر خط و خش هاي جزئي را همراه با درخشندگي و آينه اي شدن بدنهشامل مي شود. بدنه ماشين پليمرشده ديرتر کثيف مي شود و زودتر هم تميز خواهد شد و ماندگاري پليمر بدنه بسته به نوع نگهداري شما بين 1 تا 2 ماه خواهد بود.

وب سايت کاربوي: https://carboy.ir

اينستاگرام کاربوي: http://instagram.com/carboy.ir

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: