پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 87
نویسنده : admin

آموزش کنکور با استفاده از هردونیمکره مغز در حرف آخر :

ما به هر دو نیمکره برای موفقیت در کنکور نیازمندیم، اما متاسفانه در کشور ما نیمکره راست در بحث آموزش، مورد کم لطفی قرار گرفته. نیمکره راستی که قابلیتهای خیلی زیادی داره و شما معمولا اَزَش خبر نداری و ممکنه ندونی که چه کارهای بزرگی رو به کمک این نیم کره پرقدرت، میتونی انجام بدی. یادگیری با نیمکره راست، به دلیل ماندگاری، همیشه لذتبخش بوده. شک ندارم تصاویر مکانهایی روکه در بچگی به اونجا رفتی، بخاطر داری. چون نیمکره راستت، اطلاعاتی رو که ماهیت تصویری داره، بخوبی در حافظه بلند مدتش، ثبت میکنه و هر زمان که تو بهش نیاز داشته باشی، حالا چطوری از نیمکره راست تو کنکور استفاده کنیم ؟ نیم کره راست، فقط یه زبون میفهمه، اونهم زبون تصویره. به همین دلیل، ما در هنگام تدریس، تمام مطالب یک مبحث رو از زبان فرمول به زبان تصویر، ترجمه میکنیم تا اجازه ورود به نیم کره راست مغزت رو پیدا کنن. وقتی مطالبِ تصویر سازی شده، وارد نیم کره راستت شدند، یه اتفاق عجیبی رو تو نیمکره راستت رقم میزنیم . تمام روابط و مفاهیمی رو که تا به حال فکر میکردی هیچ ارتباط و پیوندی با هم ندارن، یکدفعه به هم مرتبط میکنیم. ارتباطات پنهانی و نامرئی بین قوانین رو یکدفعه برات مرئی میکنیم.

سایت حرف اخر




دوره های مبتدی ، متوسطه ، پیشرفته و حرفه ای
نوشته شده در دو شنبه 1 مرداد 1397
بازدید : 106
نویسنده : admin

بدون استاد ، بدون کلاس ، فقط با روزی سی دقیقه صرف وقت با اپلیکیشن انگلیش X3 در هر جایی که هستید زبان انگلیسی را همانند زبان مادری صحبت کنید ، قویترین روش آموزش زبان در ایران 
از الفبا تا مکالمه حرفه ای 
شامل دوره های مبتدی ، متوسطه ، پیشرفته و حرفه ای 
در مدت زمان 173 روز انگلیسی را کامل صحبت کنید 
تقویت هر چهار مهارت صحبت کردن ، شنیدن ، نوشتن و خواندن 
تست تلفظ و تصحیح لهجه آمریکایی
یکبار برای همیشه انگلیسی صحبت کنید
دانلود رایگان اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی : yon.ir/endl
وب سایت : www.EnglishX3.com
تلفن مشاوره و پشتیبانی : 09195888549




دوره های مبتدی ، متوسطه ، پیشرفته و حرفه ای
نوشته شده در دو شنبه 1 مرداد 1397
بازدید : 95
نویسنده : admin

بدون استاد ، بدون کلاس ، فقط با روزی سی دقیقه صرف وقت با اپلیکیشن انگلیش X3 در هر جایی که هستید زبان انگلیسی را همانند زبان مادری صحبت کنید ، قویترین روش آموزش زبان در ایران 
از الفبا تا مکالمه حرفه ای 
شامل دوره های مبتدی ، متوسطه ، پیشرفته و حرفه ای 
در مدت زمان 173 روز انگلیسی را کامل صحبت کنید 
تقویت هر چهار مهارت صحبت کردن ، شنیدن ، نوشتن و خواندن 
تست تلفظ و تصحیح لهجه آمریکایی
یکبار برای همیشه انگلیسی صحبت کنید
دانلود رایگان اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی : yon.ir/endl
وب سایت : www.EnglishX3.com
تلفن مشاوره و پشتیبانی : 09195888549




کتاب آموزش ASP.NET MVC5 به زبان فارسی
نوشته شده در دو شنبه 1 مرداد 1397
بازدید : 156
نویسنده : admin

کتاب آموزش ASP.NET MVC5 به زبان فارسی

کتاب آموزش ASP.NET MVC5 به زبان فارسی

کتاب آموزش ASP.NET MVC5 به زبان فارسی  که به برنامه نویسی فروشگاه اینترنتی می پردازد را تقدیم کاربران عزیز سایت آغازه می کنیم. در این کتاب شما به معماری MVC آشنا خواهید شد. و با دنبال کردن مباحث مطرح شده در این کتاب می توانید به پیاده سازی یک فروشگاه اینترنتی بپردازید. سورس کد پروژه فروشگاه آنلاین مربوطه نیز در این مجموعه گنجانده شده است. شما در ادامه این مطلب پیش مقدمه مولف این کتاب به همراه سر فصل های این کتاب عنوان شده است. شما می توانید کتاب آموزش برنامه نویسی فروشگاه با ASP.NET MVC 5 را به همراه سورس کد پروژه رایگان دانلود کنید.

عنوان: آموزش ASP.NET MVC5

زبان آموزش : فارسی

نویسنده: مرتضی پور محمدی

تعداد صفحه: ۴۷

حجم فایل: ۳ مگابایت

 

کلمات کلیدی: , آموزش ASP.NET MVC 5,  آموزش برنامه نویسی ASP.NET MVC 5, آموزش برنامه نویسی فروشگاه با ASP.NET MVC 5,  برنامه نویسی ASP.NET MVC 5, دانلود کتاب آموزش ASP.NET MVC 5, طراحی سایت با ASP.NET MVC 5

سخن نویسنده کتاب:

بعد از دو پروژه ی نا موفق و ادامه پیدا نکردن دو کتاب پیشین تصمیم گرفتم تا این کتاب حاضر را به نگارش درآورم و پس از اتمام کامل منتشر نمایمو پس از اتمام کامل منتشر نمایم. وقتی شروع به نگارش MVC3 کردم اصلاً خبر نداشتم که یک دوست و همکارعزیز در حال ترجمه ی کتابی است که بنده به عنوان ریفرنس استفاده می کردم. وقتی کتاب ایشان منتشر شد با کملطفی دوستان مواجه شدم در صورتیکه تاریخ های شروع پست های بنده خیلی قبل تر از شروع ترجمه ی آقایمهندس بهروز راد بود. البته دوستان زیادی هم به بنده لطف داشتند و پیگیر ادامه ی آن نوشته ها بودند. اما بسیارمتاثر از اتفاقات رخ داده بودم و همچنین درگیری های زندگی بسیار راه را برای بنده سخت و دشوار نمود.

تا اینکه توفیق اجباری دست داد تا دوباره شروع به آموزش کنم. پروژه ای پیچیده تحت MVC پیشنهاد شد. وقتی پروژه راقبول کردم نگاهی به MVC انداختم و شاهد تغییرات زیادی در نسخه ی ۵ این تکنولوژی محبوب شدم. تغییرات مانندساختمانی است که پایه هایش تغییر چندانی نکرده ) و مطمئناً قویتر شده ( اما در طبقاتش بسیار تغییرات اتفاق افتاده.به خصوص که فریمورک Entity یک آپدیت جدید به همراه تغییرات بزرگ داشت و از طرفی مایکروسافت درنسخه ی جدید MVC تکنولوژی Scaffold را که در نسخه ی ۳ معرفی کوتاه داشت در این نسخه بسیار بزرگ وقویتر نمود به نوعی که ادعا می کند شما اگر ساختار را درست بنویسید بقیه ی کدها را ما برایتان می نویسیم. وکلی مطلب دیگر که همه و همه دست به دست هم داد تا دوباره به این عرصه بازگردم و البته کمی محتاط تر. درابتدا نیز توضیح دادم تا اتمام کتاب آنرا منتشر نخواهم کرد! و پس از انتشار این کتاب به فاصله ی کمتر از یک ماهکتابی دیگر در ادامه ی این کتاب منتشر خواهم کرد که به مباحث پیچیده تر MVC پرداخته می شود. هنگامی که اینمطالب را می نویسم کتاب دیگری که توضیح دادم تقریباً به انتهای خود رسیده است. اگر عمری باقی ماند فصل آخرآن کتاب را نیز می نویسم و سپس این کتاب را منتشر می کنم. مثل همیشه از اینکه در این مدت کنارم بودید و باتماس هایتان دلگرمی به من میدادید بسیار سپاسگذارم

شما در این کتاب پیش رو با مباحث MVC5 در قالب یک پروژه ی فروشگاهی آشنا می شوید. در کل این کتاب سعی می شود تا مباحث به زبان بسیار ساده عنوان شود تا عزیزان و علاقه مندانی که حتی آشنایی کوچکی با دات نت ندارد بتوانند در روند انجام پروژه با قدرت باقی بمانند! البته حالت پیشرفته ی فروشگاه را در کتاب بعدی که در خصوص EF می باشد به سرانجام خواهم رساند. پروژه ی فروشگاهی حاضر به صورت برنامه وبسایتی ) Web App ( توسط زبان برنامه نویسی C# و MVC نسخه ی ۵ که جدیدترین و آخرین نسخه ی این زبان برنامه نویسی تحت وب می باشد، پایه ریزی و انجام می شود. همچنین برای انجام این پروژه به Visual Studio 2013 و SQL Server 2014 نیاز است و ما نیز توسط این دو نرم افزار پروژه را انجام می دهیم. همچنین در پایان این آموزش کل کدهای نوشته شده به صورت کاملاً رایگان و کدبازدر اختیار دوستان قرار داده می شود. در طول پروژه به علت رابطه ی تنگاتنگ MVC5 و EF6 به صورت خیلی کوتاه به این فریمورک توسعه یافته و بسیار قدرتمند مایکروسافت نیز خواهیم پرداخت.

مطمئناً اولین سوالی که برایتان پیش میاید این است که چرا باید MVC را برای اجرایی کردن پروژه ی خود انتخاب کنید؟!! چون یک محصول تجاری بسیار خوب است که کمپانی بزرگ مایکروسافت به شدت از این پروژه حمایت می کند! کافی نیست؟! چون معماری به شدت کاربر پسند دارد و برنامه در پاسخ به هر سوال یا درخواست کاربر بهترین و مناسب ترین پاسخ را می دهد! هنوز کافی نیست؟ چون برنامه نویسان از سردرگمی کدنویسی در لایه های مختلف N-Layer رها می شوند! باز هم کافی نیست؟ چون در نسخه ی جدید بسیاری از کدها توسط Scaffold نوشته میشه! فکر کنم دارید قانع میشید. مطمئن باشید اگر با نحوه ی کار MVC آشنا بشید به شدت عاشق این کدنویسی و تکنولوژی میشید. یکی از مهمترین نکته هایی که در خصوص این تکنولوژی میتونم اشاره کنم اینه که ASP.Net MVC مبتنی بر پلت فرم .Net هست پس قابلیت نوشتن کد در هر زبان مبتنی بر پلت فرم .Net وجود داره. یعنی شما میتونید یه قسمت از برنامه رو بر فرض با F# بنویسید بدون اینکه مشکلی وجود داشته باشه! و یا اینکه از موتور Razor استفاده می کنه. و یا حتی پشتیبانی قویتر و موثرتر از قابلیت تزریق وابستگی یا همون Dependency Injection . پشتیبانی به شدت قوی از JavaScript و فرمت تبادل داده ای JSON بر مبنای JQuery از مزیت های دیگه ی این تکنولوژی بسیار محبوب هست . و هزاران نکته ی دیگه که کافیه توی اینترنت سرچ کنید تا با خصوصیات این تکنولوژی آشنا بشید. در کتاب اولم مفصل در خصوص MVC صحبت کردم. به نوعی که حتی رفرنس خیلی از کتاب های دیگه شد. پیشنهاد می کنم به صفحات اولیه ی اون کتاب مراجعه کنید.

در اینجا خلاصه ای از MVC میگم بعد به سراغ معماری MVC میرم و بدن معطلی وارد مبحث اصلی میشم. دوست ندارم مثل خیلی از کتاب ها حرف های تکراری بزنم و چندین صفحه ی اول کتاب رو صرف چگونگی نصب نرم افزار و تاریخچه ی اینترنت برم!

 MVC یک تکنولوژی سه لایه هست. یعنی این قضیه توی اسمش معلومه اما بخوام فنی تر صحبت کنم میتونم بگم الگوی معماری امویسی به جداسازی دادههای کاربرد )از جمله محتویات بخش مدل( از مؤلفههای ارائه شده بهصورت گرافیکی )بخش نما یا همون UI ( و منطق مربوط به پردازش ورودیها )بخش کنترلگر( اقدام میکنه. هدف الگوی معماری MVC صرفاً یکپارچگی در معماری نرمافزار است و به کمک اون بدست گیری نرمافزار در راستای مدیریت و توسعه به راحتی آب خوردن انجام میگیره.

 Model : شامل مدل داده هایی است که کاربر با آنها سر و کار داره. این مدل می تونه شامل کلاس هایی که از آنها با عنوان View Model یاد می شه باشه یا Domain Model باشه. از View Model ها برای انتقال ساده ی اطلاعات بین View و کنترلر استفاده می شود.
  Views : برای نمایش فرم های واسط کاربری با بهره گیری از اطلاعات مدل استفاده می شود.
 Controllers : در واقع Controller بقیه کارها رو انجام میده. اینکه چه درخواستی از کاربر رسیده، چه درخواستی از Model باید بشه، اطلاعات گرفته شده از Model چطور باید پردازش بشه، چه View ای باید انتخاب بشه و چه اطلاعاتی به View باید ارسال بشه.

سر فصل های کتاب  آموزش برنامه نویسی فروشگاه با ASP.NET MVC 5

معماری MVC :

Domain Model چیست؟
مفهوم Aggregate
مفهوم Simplification
مفهوم Repository

شروع پروژه فروشگاهی با MVC.NET5 و استفاده از Controller :

قدم صفر – آماده سازی
قدم اول – اضافه کردن Controller

استفاده از Views در MVC.NET5 :

قدم دوم – ایجاد اولین View
شاید از خودتون بپرسید Razor چیه؟
تغییرات ظاهری
ارسال اطلاعات از Controller به View
ViewBag چیست؟

کار با Model در MVC.NET5 :

Model چیست؟
Entity Framework چیست؟
قدم سوم : اضافه کردن کلاس Model
ایجاد Connection String و کار با Sql Server
SQL Server Express LocalDB
دسترسی به Model’s Data از طریق