پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 90
نویسنده : admin

لزوم استفاده از صرافی معتبر در هنگام خرید و فروش ارز دیجیتال

 

اگر از جمله افرادی هستید که قصد دارید وارد دنیای ارز های دیجیتال شده و سرمایه گذاری در این بازار پر سود را تجربه کنید، حتما می دانید که برای انجام این کار نیاز به استفاده از ابزار ها و سرویس هایی مانند صرافی های ارز دیحیتال، کیف پول دیجیتال و مواردی از این قبیل دارید. در این مطلب ما می خواهیم لزوم استفاده از صرافی معتبر در هنگام خرید و فروش ارز دیجیتال را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید یک خرید یا فروش امن، پر سرعت و با مناسب ترین قیمت داشته باشید.

 

 

پول خود را در محلی امن و مطمئن قراردهید

احتمالا با صرافی های ارز های عادی مانند دلار و یورو آشنایی دارید. این صرافی ها اغلب مغازه هایی در سطح شهر هستند که در آن ها تبدیل ارز انجام می شود. این صرافی ها اما با این که تماما به دوربین های امنیتی، آژیر پلیس و یا شیشه های جدا کننده مقاوم مجهز هستند اما همیشه با خطر سرقت شدن رو به رو هستند. احتمالا شما هم هر از چند گاهی خبر سرقت از یک صرافی را در اخبار مشاهده کرده اید. در این میان یک نکته در این خبر ها وجود دارد. تعداد صرافی های بزرگ و بسیار امن و معتبری که مورد سرقت قرار می گیرند در مقایسه با صرافی های محلیو کوچک تر بسیار کمتر است. در واقع حمله به صرافی ها کوچک که ضرایب امنیتی پایین تری دارند به مراتب آسان تر است. به همین دلیل این گونه صرافی ها همیشه بیشتر در خطر هستند.

در بخش ارز های دیجیتال هم همین موضوع وجود دارد. در این بخش تنها نوع حمله فرق دارد. در صرافی های ارز دیجیتال به جای آن که حمله از نوع فیزیکی باشد، از نوع سایبری بوده و به سایت صرافی حمله می شود. در خبر های منتشر شده درباره هک شدن صرافی های ارز دیجیتال نیز اغلب صرافی های کوچک تر مورد حمله قرار می گیرند و خیلی کم پیش آمده است که صرافی های اصلی مورد حمله قرار گیرند. 

پس اگر می خواهید پول خود را در یک صرافی قرار دهید و با آن به خرید و فروش بپردازید بهترین گزینه برای شما استفاده کردن از صرافی های بسیار معتبری می باشد که خودشان را ثابت کرده اند و می توان از امنیت آن ها اطمینان داشت. همچنین صرافی های بزرگ معمولا برای کاربرانشان امکاناتی را فراهم می کنند که در دیگر صرافی ها وجود ندارد. پس شما با قرار دادن پول خود در یک صرافی آنلاین معتبر می توانید هم از امنیت سرمایه خود مطمئن باشید و هم از امکانات فراوان صرافی استفاده کنید.

 

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال ارز دیجیتال یک نمودار است که در آن وضعیت یک ارز نشان داده می شود. در این نمودار به کاربران نشان داده می شود که در چه محدوده قیمتی خرید کنند و یا در چه محدوده قیمتی ارز خود را بفروشند. همچنین پیش بینی های قیمتی هم برای کاربران منتشر می شود تا بدانند ریسک سرمایه گذاری چه مقدار است و بتوانند محاسبه کنند که در بدترین و بهترین حالت ممکن است چه اتفاقی برای سرمایه گذاری آن ها رخ دهد. این سیگنال های ارز دیجیتال توسط افراد بسیار حرفه و تحلیلگران بسیار با سابقه و همچنین کاپیوتر های تحلیلگر قدرتمند محاسبه می شود و معمولا حدس های زده شده در این نمودار ها در مورد قیمت های آینده با درصد قابل قبولی به واقعیت تبدیل می شود. استفاده از این نمودار ها باعث می شود تا بتوانید یک سرمایه گذاری با ریسک پایین را انجام دهید. سیگنال های ارز دیجیتال معمولا به صورت کانال های خصوصی تلگرام می باشند که می توانید با عضویت در آن ها به سیگنال های مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. در این کانال های سیگنال علاوه بر ارز های محبوب و پر طرفدار مثل بیت کوین، سیگنال ارز های کمتر شناخته شده که پتانسیل بالایی دارند و معمولا در مدت چند روز سود های چند ده و یا چند صد درصدی به کاربران می دهند نیز معرفی می شوند. در نتیجه با عضویت در یک کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال می توانید سرمایه گذاری با ریسک پایین و با بازدهی بالا داشته باشید. اگر از جمله کاربران تازه کار هستید و می خواهید به این بازار وارد شوید حتما عضویت در یک کانال سیگنال ارز دیجیتال را در برنامه های خود قرار دهید.

 

 

معرفی صرافی بایننس و مزایای استفاده از سیگنال آن

همان طور که گفتیم، اگر می خواهید بر روی ارز های دیجیتال مانند بیت کوین سرمایه گذاری کنید باید یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و امن با امکانات بالا را انتخاب کنید. صرافی بایننس یکی از همان صرافی های معتبر است. این صرافی یکی از چندین صرافی ارز دیجیتال است که قدرت تعیین قیمت ارز در بازار را دارد و قیمت های آن به عنوان یک منبع برای بسیاری از سایت ها و رسانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این صرافی برای کاربرانش امکانات بسیار فراوانی را فراهم کرده است که مخصوصا می تواند به افراد تازه کار کمک کرده تا بتوانند یک سرمایه گذاری بسیار موفق داشته باشند. یکی از امکاناتی که برای کاربران این صرافی توسط کارشناسان و تحلیلگران بازار فراهم شده است، تهیه سیگنال های اختصاصی برای بایننس می باشد. 

با عضویت در این صرافی و استفاده از سیگنالبایننس می توانید یک ترید موفق و با بهترین قیمت را داشته باشید.این صرافی به دلیل وسعت کاربران و ظرفیتی که دارد به عنوان یک مرجع در تعیین قیمت بازار شناخته شده و برای آن سیگنال های اختصاصی تعریف می شود. در گروه سیگنال بایننس، سیگنال خرید و فروش ارز ها و سکه ها با توجه به وضعیتی که در این صرافی دارند اعلام می شود. البته این بدان معنی نیست که فقط کاربران صرافی بایننس می توانند از این سیگنال ها استفاده کنند اما این سیگنال ها تنها در این صرافی است که بهینه ترین حالت خود را دارند و به شما بالاترین میزان سود و بهترین خرید را ارائه می دهند. در کانال تلگرام سیگنال بایننس می توانید تمامی سیگنال های اختصاصی این صرافی را دریافت کرده و اگر در آن فعالیت می کنید بهترین خرید و فروش را با بالاترین بازدهی داشته باشید.

 


:: برچسب‌ها: سیگنال ترید ارزهای دیجیتال , کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال , سیگنال خرید و فروش بیت کوین , گروه سیگنال بایننس , کانال سیگنال ارز دیجیتال , سیگنال بایننس , سیگنال خرید ارز دیجیتال , کانال تلگرام سیگنال بایننس , سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال , دریافت سیگنال ارز دیجیتال ,



راهنمای خرید و فروش بیت کوین در ایران
نوشته شده در سه شنبه 14 آبان 1398
بازدید : 84
نویسنده : admin

 

احتمالا تا به حال نام ارز های دیجیتال و بیت کوین را شنیده اید. تقریبا می توان گفت روزی نیست که خبر مهمی از این ارز ها منتشر نشود. حتی این خبر ها گاهی آن قدر مهم و انقلابی هستند که تمام کانال های خبری که موضوعاتی دیگر را پوشش می دهند نیز مجبور می شوند اخبار این ارز های پر سود را پوشش دهند. اکثر این خبر ها درباره افزایش قیمت های بسیار بالای این ارز ها خبر می دهند. اگر هنوز متوجه نشده اید که می خواهیم شما را با چه بازاری آشنا کنیم در ادامه به طور کامل به شما خواهیم گفت شما در این چند ساله چه سرمایه ای را از دست داده اید. 

 

 

ارز دیجیتال چه قدر سود دارد؟

شاید هنگامی که از خبر های مهم و افزایش قیمت به شما گفتیم با خود فکر کردید احتمالا افزایش قیمت بیت کوین هم مانند افزایش قیمت دلار است و این افزایش قیمت حتی در شدیدترین حالت هم نمی تواند برای کسانی که سرمایه پایینی دارند زیاد جلوه دهد. باید به شما بگوییم که شما به شدت در اشتباه هستید. اجازه دهید این موضوع را به صورت کاملا ثابت شده با آمار و ارقام برایتان توضیح دهیم. 

بیت کوین در سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ حدود ۲۰۰ دلار قیمت داشت. اگر شما در آن زمان تنها ۲۰۰ دلار هزینه می کردید، یا بهتر بگوییم، اگر فقط بر روی ۲۰۰ دلار از دارایی خود سرمایه گذاری می کردید و یک بیت کوین می خریدید، الان حدود ۱۰ هزار دلار پول به دست آورده بودید بدون آن که هیچ کاری انجام دهید. منظور ما از هیچ کاری، واقعا هیچ کاری است!

شاید با خود بگویید بازار ارز های دیجیتال هم مانند بسیاری از بازار های دیگر مخصوص افراد خارج از کشور است و مگر می شود داخل ایران هم ارز دیجیتال خرید و فروش کرد. باید بگوییم که این درست است که ارز های دیجیتال کمی دیر تر از سایر نقاط دنیا به بازار ایران وارد شدند، اما اکنون این ارز ها کاملا جای خود را در ایران باز کرده اند و هر روزه این ارز ها در مقادیر بالا خرید و فروش می شوند و افراد زیادی از این راه کسب درآمد های میلیونی آن هم به صورت روزانه دارند. 

این یک واقعیت است که دیگر دست کسی به بیت کوین ۲۰۰ دلاری نمی رسد، اما هنوز هم این ارز پتانسیل بسیار بالایی برای سرمایه گذاری دارد و می توان روی آن سرمایه گذاری بسیار موفق کرد. پس هنوز هم برای به دست آوردن یک سود خوب دیر نشده است. برای شروع این سرمایه گذاری ابتدا باید بتوانید بیت کوین بخرید. 

 

 

خرید و فروش بیت کوین در ایران

پیش از این که خرید فروش بیت کوین در ایران را برای شما توضیح دهیم باید بگوییم که روش خرید و فروش تمام ارز های دیجیتال مانند هم است اما از آن جا که بیت کوین پر طرفدارترین، گران ترین و می توان گفت بهترین ارز دیجیتال است، ما در این مطلب فقط از نام بیت کوین استفاده می کنیم اما اگر ارز دیگری است که به آن علاقه دارید و می خواهید در آن سرمایه گذاری کنید روش انجام آن مانند بیت کوین است و تفاوتی ندارد. 

خرید ارز دیجیتال در ایران هم مانند سایر نقاط دنیا است. صرافی های آنلاین زیادی برای انجام این کار فعالیت می کنند که می توانید به صورت مستقیم ریال پرداخت کرده و بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگر را تحویل بگیرید. برای تبدیل بیت کوین به ریال در ایران و یا بر عکس سایت های داخلی وجود دارند که می توانید برای آن ها ریال فرستاده و ارز دیجیتال دریافت کنید و یا اگر بیت کوین در اختیار دارید به این سایت ها فروخته و در ازای آن ریال دریافت کنید. 

شما با استفاده از صرافی های ارز دیجیتال می توانید سرمایه گذاری خود را شروع کنید. 

اما اگر ارز خود را خرید اید و الان قیمت آن زیاد شده است احتمالا می خواهید آن را بفروشید و این سوال برایتان پیش آمده است که نحوه فروش بیت کوین در ایران چگونه است؟ روش فروش بیت کوین در ایران نیز مانند خرید آن است و تفاوتی ندارد. 

حال که نحوه خرید بیت کوین در ایران و همچنین فروش آن را می دانید می توانید به راحتی سرمایه گذاری خود را انجام دهید و به کسب درآمد دلاری بپردازید. 

 


:: برچسب‌ها: از کجا بیت کوین بخریم , از کجا بیت کوین بخرم , چگونه بیت کوین بفروشیم , چگونه بیت کوین بفروشم , تبدیل بیت کوین به پول نقد , تبدیل بیت کوین به ریال در ایران , آموزش خرید و فروش بیت کوین , نحوه فروش بیت کوین در ایران , سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین , بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال , خرید ارز دیجیتال در ایران ,



بازدید : 93
نویسنده : admin

ارز دیجیتال؛ صنعتی تازه، بسیار جذاب و البته پرسود!

 

/Users/alimousavian/Downloads/Rep4.jpg

 

حتی اگر از طرفداران تکنولوژی و فناوری های جدید هم نباشید، قطعا تا به حال در اخبار و یا شبکه های اجتماعی نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را شنیده اید. مخصوصا در یکی دو سال گذشته به دلیل افزایش قیمت های شدید موج های خبری بزرگی هم برای این دسته از ارز ها شکل گرفته است. 

 

ارز های دیجیتال در ابتدای عرضه خود یک هدف بسیار بزرگ داشتند و به دنبال دست یافتن به یک خواسته ی جهانی یعنی یک ارز جهانی بودند. ارز جهانی به این معنا که یک ارز فارق از مرز بندی های جغرافیایی و محدودیت های هر دولت، قابل استفاده در تمام نقاط دنیا و در تمامی کشور ها باشد. اگر همچین خواسته ای به وقوع بپیوندد دیگر نیاز نیست برای رفتن به یک کشور دیگر پول خود را تبدیل کنید و در این میان کارمزد های بالا بپردازید و یا در صف های طولانی بانک و صرافی وقت خود را هدر دهید. 

 

ارز های دیجیتال با عرضه ی خود توانستند تا حدودی به هدف ارز جهانی نزدیک شده و مرز بندی ها را تا حدود بسیار مناسبی از بین ببرند. تا آن جا که الان می توان به راحتی با استفاده از بیت کوین یا هر ارز دیگری برای هر نقطه از دنیا پول ارسال کرد. اما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از عرضه ی ارز های دیجیتال مردم متوجه یک پتانسیل بسیار خوب در مورد این ارز ها شدند، پتانسیلی که برای اکثر مردم از هدف ارز جهانی مهم تر است. این قابلیت چیزی نیست به جز قابلیت سرمایه گذاری. 

 

سرمایه گذاری

 

پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از عرضه ی ارز های دیجیتال که اولین آن ها بیت کوین است، مردم دریافتند که می توانند از این ارز ها در جهت حفظ ارزش سرمایه و پس انداز خود استفاده کنند. افرادی که در همان اوایل عرضه ارز تهیه کردند در مدت زمان کوتاهی رشد قیمت را در ارز خود تماشا کرده و از افزایش سرمایه خود لذت می بردند. زمان زیادی طول نکشید تا این خبر به گوش مردم در سراسر دنیا رسید و بسیاری از افراد پس انداز های خود را بر روی ارز های دیجیتال قرار داده و شروع به سرمایه گذاری کردند. این اتفاق باعث شد ناگهان موج عظیمی از تقاضا برای ارز های دیجیتال راه افتاده و با بالا رفتن تقاضا، قیمت ها هم بالا رفت تا جایی که هر ارز چند صد درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. در این جا بود که ماجرای ارز های دیجیتال شکل جدی به خود گرفت. 

 

شاید با خود بگویید که همه این حرف ها فقط مربوط که افراد خارج از ایران است و یا مگر می شود با سرمایه کم هم سرمایه گذاری کرد؟ باید به شما بگوییم شما در ایران و فقط با یک دلار می توانید روی ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید. در ادامه به شما موارد مورد نیاز برای سرمایه گذاری را معرفی خواهیم کرد. 

 

/Users/alimousavian/Downloads/Rep6.jpg

 

آموزش ارز دیجیتال

 

در سطح اینترنت مقالات بسیار فراوان و صد البته رایگان وجود دارند که می توانید آن ها را مطالعه کرده و موارد اولیه و لازم را در زمینه ارز های دیجیتال یاد بگیرید. اما تمام این مقالات یک ایراد بزرگ دارند و آن هم این است که این مقالات فقط تئوری را آن هم به شکلی کاملا ساده به شما توضیح می دهند. شما با این مقالات کلیت ماجرا را متوجه می شوید اما نمی توانید با آن سود خوبی به دست آورید. مسئله بعدی این است که ‌در این مقالات به شما نمونه عملی نشان داده نمی شود تا بتوانید به خوبی مسائل را درک کنید. 

 

اگر می خواهید در ارز های دیجیتال سرمایه گذاری موفقی داشته باشید و سود خوبی به دست آورده و از سوی دیگر ضرر خود را به حداقل برسانید باید علاوه بر مقالات به دنبال منبع آموزشی دیگری نیز باشید. 

 

برای این که بتوانید در ارز دیجیتال سرمایه گذاری موفقی داشته باشید و آن را حتی به منبع درآمد اصلی خود تبدیل کنید نیاز به کلاس آموزش ارز دیجیتال دارید. در این کلاس ها که به عنوان کلاس آموزس بیت کوین نیز شناخته می شود به شما نکات و ترفند های مفید و لازم را می آموزند و مهم تر از آن اینکه تمام آموزش ها به صورت کاملا عملی و کاربردی به شما ارائه خواهد شد. 

 

دردوره ارز دیجیتال تمام آن چه نیاز دارید به شما گفته خواهد شد و پس از آن می توانید با اطلاعات و دانش کافی در این زمینه به سرمایه گذاری بپردازید. 

 

/Users/alimousavian/Downloads/Rep5.jpg

 

تحریم های همیشگی

 

احتمالا در چند سال گذشته معنی واژه تحریم را به خوبی احساس کرده اید. تحریم هایی که در حالت شدید بر روی کشور ایران اعمال شده و مخصوصا بخش مالی و تبادلات مالی با سایر نقاط دنیا را هدف قرار داده است. 

 

ارز های دیجیتال نیز متاسفانه به اجبار وارد بحث تحریم ها شده اند. شما برای آن که بتوانید ارز دیجیتال را خرید و فروش کنید باید از سایت های واسطه که به عنوان صرافی شناخته می شوند استفاده کنید. این سایت ها از سوی برخی کشور ها تحت فشار قرار دارند و به همین دلیل بسیاری از آن ها به اجبار مجبور هستند تا به کشور های تحت تحریم خدمتی را ارائه ندهند. 

 

در کلاس آموزش ارز دیجیتال به شما تمام موارد مورد نیاز برای فرار از این تحریم ها گفته می شود و پس از آن می توانید بدون مشکل و با رعایت برخی موارد مورد نیاز، بدون مشکل از تمامی سایت های ارائه دهنده خدمات ارز دیجیتال استفاده کنید. 

 

با دانستن این موضوع که در صورت شناسایی شما به عنوان یک کاربر موجود در ایران این احتمال وجود دارد که دارایی شما به طور کامل و برای همیشه بلاک شود به اهمیت شرکت دردوره ارز دیجیتال پی می برید. 

 

فراموش نکنید بازار ارز دیجیتال هم مانند هر بازار سرمایه گذاری دیگری ریسک های خودش را به همراه دارد و ممکن است همیشه اوضاع طبق خواسته و پیش بینی شما پیش نرود، اما شما با در دست داشتن اطلاعات کافی و آشنایی با تغییرات قیمتی بازار می توانید از ضرر های سنگین جلوگیری کرده و پول را حفظ نمایید. تمام این موارد به طور کامل در کلاس آموزش ارز دیجیتال به شما گفته می شود. امیدواریم پتانسیل بالای این بازار را به خوبی درک کنید و بتوانید روز به روز به سرمایه خود اضافه کنید. 


:: برچسب‌ها: دوره آموزشی ارزهای دیجیتال , دوره آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال , دوره آموزشی بیت کوین , دوره آموزشی ارز دیجیتال , کلاس آموزش ارز دیجیتال , دوره های آموزشی ارز دیجیتال , دوره ارز دیجیتال , آموزش بیت کوین , کلاس آموزش بیت کوین , کلاس آموزش ارز دیجیتال ,