ریمل بلند کننده
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ریمل بلند کننده
نوشته شده در دو شنبه 16 ارديبهشت 1398
بازدید : 108
نویسنده : admin

معرفی بهترین ریمل ارزان‌قیمت از برندهای برتر

وقت آن رسیده است که اطلاعاتی پیرامون چند برند خوش‌نام و باکیفیت مواد آرایشی در بخش ریمل بلند کننده و ریمل ضد اب  به مخاطبین عزیز سایت ارائه دهیم. ریمل های مناسب و باکیفیت لزوماً ریمل های لوکس و گران‌قیمت بازار نیستند. گاهی شما با صرف هزینه‌ای معقول می‌توانید ریملی را خریداری کنید که هم با چشمان شما سازگاری دارد و هم با بودجه‌ای که قصد دارید صرف آن‌ها کنید. در این مقاله به‌طور خلاصه به معرفی چند برند خوش‌نام ریمل و البته مدل‌های پرطرفدار آن‌ها می‌پردازیم.

ریمل حجم دهنده اسنس مدل آی لاو اکستریم

ریمل حجم دهنده  اسنس مدل آی لاو اکستریم رنگ کاملاً مشکی و برس انعطاف‌پذیر حجم قابل‌توجهی به مژه می‌دهد که برای افرادی که مژه‌های کوتاهی دارند مناسب خواهد بود. ریمل اسنس آی لاو اکستریم I Love Extreme Crazy Volume زیبایی طبیعی را برای جذابیت چشمان مهربانتان هدیه خواهد کرد.

ریمل حجم دهنده بورژوا

از همان گذشته ریمل درمسی برای حجم دادن مژه‌ها استفاده می‌شد و با دارا بودن موم طبیعی برای انعطاف‌پذیری مژه‌ها مناسب بود است. به جزعت می‌توان گفت افزایش حجم مژه‌ها تا 50 درصد را برای چشمان زیبای شما به ارمغان خواهد آورد. به‌جز موارد گفته‌شده از قیمت مناسب این ریمل هم در بین سایر محصولات برند بورژوا هم نمی‌توان حرفی نزد چون قیمت بسیار ارزان و معقولی دارد. ریمل بورژوا درب مسی ضخامت مژه‌ها را بیشتر کرده و چشمان شما گیراتر خواهد کرده است.

ریمل حجم دهنده ریمل لاندن

در این قسمت قراراست ریملی برای دوستانی که با گلوله شدن ریمل و ریزش زیر چشم خود مشکل‌دارند معرفی کنیم پس با ما همراه باشید. ریمل Flash Scandaleyes حجم دهنده شکست‌ناپذیر برای مژه‌های شما است.

ریمل حجم دهنده بورژوا

ریمل بورژوا گلامور مگس حجم دهنده‌ای است که مناسب مژه‌های کوتاه است. برس ریمل بورژوا گلامور مگس ژله‌ای بوده و طراحی آن به این‌گونه است که دارای بیش از 500 شانه دندانه است تا پوشش دهی کاملی را برای مژه‌های کم‌پشت ارائه دهد. ماندگاری بالا تا حدود 16 ساعت این ریمل هم برای استفاده کل روز بسیار مناسب هست ولی حتماً قبل خواب حتماً فراموش نکنید که آرایش چشم خود را با مواد پاک‌کننده چشم‌پاک کنید.

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: